In saptamana 2-6 aprilie 2012, Grupa mare A “Fluturi” condusa de educatoarele Sprincu Liliana si Mormoe Marieta, si-a propus activitati ce vizau “Scoala altfel”.
Conform planificarii intocmite in prima zi a saptamanii impreuna cu parintii am desfasurat o activitate in Gradina botanica, cu tema “In lumea plantelor” la care au participat un numar de 19 copii. Rolul acestei activitati a fost de a insufla copiilor dorinta de a cunoaste si constientiza importanta ocrotirii mediului in care traim. In activitatea dupa amiaza copiii au vizionat un DVD “Din lumea plantelor” si au realizat cate un desen prin care isi exprimau ce le-a placut mai mult in Gradina botanica.
Marti, a doua zi a saptamanii, s-a desfasurat un concurs intre grupele mari cu tema “In pasi de dans” unde au fost jurizati iar in activitatea de dupa amiaza s-au decernat premiile.
Miercuri, in cea de-a treia zi, am avut ca tema “Caravana prieteniei” si am desfasurat-o printr-o vizita la Scoala Filiasi si Gradinita Valea Fantanilor Comuna Bralostita. Cu aceasta ocazie am oferit felicitari realizate de prescolari scolarilor. S-a vizionat programul artistic prezentat de elevii de la Scoala Filiasi dupa care ne-am deplasat si am oferit daruri copiilor de la Gradinita Valea Fantanilor si tot aici s-a desfasurat un concurs sportiv intre copii unde s-au obtinut premii. In activitatea de dupa amiaza copiii au impartasit impresii despre vizita.
Joi, a patra zi a saptamanii, impreuna cu parintii si copiii am desfasurat actiunea caritabila “Din suflet pentru suflet” iar dupa amiaza s-a organizat o tema de discutie
“Ce inseamna a darui”.
Vineri, cea de-a cincea zi a saptamanii, in “Scoala altfel” s-a desfasurat o actiune de ecologizare in curtea gradinitei cu tema “Un pom, o floare in prag de sarbatoare”, iar in activitatea de dupa amiaza s-a realizat un album de fotografii.
Activitatea desfasurata in “Scoala altfel” si-a atins obiectivele propuse prin activitatile attractive si fructuase pe care le-am desfasurat, antrenandu-se activ copiii cat si parintii, copiii avand posibilitatea sa-si formeze unele comportamente legate de viata sociala cat si de cea culturala.